- Snart semester!

Imorgon är det fredag, sista jobbdagen innan helg och helgmys med min älskade Thea tuss! Vi ska mysa hela helgen lång. Ligga i sängen och käka godis och dricka dricka, de låter väl helt underbart?! Sen är de bara måndag och tisdag sen tar jag semester onsdag, torsdag och fredag för en liten semester tripp till Stockholm med mamma, pappa, Thea och Mattias. Kan vara välbehövligt och otroligt skönt :)
 
Fy vad jag saknar att sova med min älskade Tuss. Hon har fått varit hos mamma och pappa hela veckan eftersom det knappt är några barn på dagis så kan de vara skönt att gå lite "semester" istället för att kliva upp 5.30 varje morgon. Så nu längtar jag extra mycket tills imorgon då jag slutar jobbet och få ta med henne hem och bara mysa!
 
Ne nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar upp imogon, tack och hej!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0